lørdag 24. januar 2009

Forandring fryder og award

Etter lilla høst og rød jul var det på tide med litt forandring her i huset. Vinteren er kald og jeg ønsket meg litt lunere farger. Med brunt og beige i både stolseter og puter falt valget på bruntoner. Her er noen bilder av forandringene...

Levende lys gjør det alltid mye koseligere. Elefanten kom også til sin rett sammen med litt annet dill og dall "elegant" henslengt på en fat...



Håper denne eføyen overlever litt lenger enn sine artsfrender bruker å gjøre her på bruket...



Denne hyggelige awarden fikk jeg av My New England Dream, som har en veldig hyggelig blogg med mange flotte og inspirerende bilder. Tusen takk!


Denne awarden ønsker jeg å gi videre til Prinsesse Elin og Engel.

2 kommentarer:

Crinoline sa...

Så lunt og hyggelig det ble.Har ingen tips for å få eføy til å leve lenge,mine holder dessverre ikke mange ukene.

Monica sa...

Heisann du!! Takk for koselig kommentar i bloggen min, det setter jeg alltid stor pris på!! Så mange koselige bilder og så vakkert du har det hjemme!! jeg har nettopp kjøpt meg en eføy selv, har aldri hatt det før, så nå skal jeg se hvordan det går hos meg! Enten så kommer det et tips eller to til deg senere eller så ja... du vet resten... (jeg har ikke akkuratt grønne fingrer for å si det slik) Ha en videre fin helg og ta gjerne titten innom bloggen min igjen, jeg kommer garantert til å titte innom her flere ganger iallefall :)