lørdag 23. august 2008

Fra overfylt til tomt...

Lise har tatt en liten bloggpause mens gubben har flytta ut. Huset gikk plutselig fra overfylt til ganske så tomt! I allefall når det gjelder møblementet... Men det ordner seg!


På denne veggen sto det en seksjon som ikke passet inn, den var fin men passet ikke til huset i det hele tatt. Den har også flyttet ut. Med tid og stunder kommer det en sjenk som hører spisestua til hit, men inntil videre er denne enda av stua veldig tom og kjedelig. Men jeg har planene klar, både når det gjelder maling av spisestua og hvordan jeg vil ha det ellers her. Men jeg får ikke bestemt meg for om spisestuemøblene skal males mørke brune eller hvite. Forslag mottas med stor takk!


Den andre enda av stua ble også veldig tom da salonsbordet ble tatt i bruk som tv-bord og reservebordet meldte adresseendting. Har en liten plan om å få et salongbord på plass om ikke veldig lang tid.... Den aldeles nydelige stolen går på søppellasset på mandag forresten!


Ved siden av sofaen ønsker jeg meg et lite bord eller en kommode eller noe. Skal tråle bruktbutikkene rundt omkring tenker jeg.....


På denne siden av sofaen tror jeg at jeg har det som skal til for å fylle plassen. Tror det blir ei hylle med tre kvadratiske rom som med tid og stunder havner der, men den må males først. Akkurat nå står den nedstøva og mørkerød i kjelleren.


Her er det med andre ord en hel masse som skal gjøres, men først og frems skal det ryddes og kastes en hel masse!

Fortsettelse følger!

Ingen kommentarer: