torsdag 11. februar 2010

Min lille engel


Emilie vant denne flotte wall-stickeren hos Hilde Heimdal, og etter litt om og men har vi endelig fått den opp på veggen. Og den passet perfekt inn på rommet hennes! Og så stolt som Emilie ble!
Egentlig hadde jeg ment å ha den over hodeenda på senga, men den var litt større enn beregnet, så da ble det under "sommer-flugu-bildene" hennes (sommer-flugu skal bety sommerfugl på Emilie språk).


Bildene er laget av diverse scrapbook papir, ettersom Emilie var veldig opptatt av sommerfugler i sommer var det fram med saks og lim. Rammene er fra Clas Ohlson.
Emilie sover fortsatt i "lille senge mi", da det å sove i stor-jente seng tydeligvis var noe av det dummeste hun hadde hørt noen gang, og hun gjorde det ganske klart at dette var et totalt uaktuelt foretagende.

10 kommentarer:

Datt sa...

Så koselig det ble! Skjønne godt hun ble fornøyd! :D

Anitas interiør verden sa...

Hei takk for koselig kommentar på siden min.....fargen på kjøkkenet heter caffe latte og er ferdig malte vegg plater fra Fargerike,kan også fåes kjøpt i maling:-)
Håper du finner en farge du trives med
Klem Anita

Lindus sa...

så skjønn wallstickers! :)
og kretive sommerfuglbilder!
ha en fin dag.
-Lindus:)

Synnøve sa...

Skjønner godt at hun vil ligge i senga si og ikke den store:))
Så fint det ble med stickersen.

Fine skilt du har laget. Har du brukt art medium?

Klem

Solveig sa...

Dette ble da kjempekos og helt sikkert midt i blinken for en liten prinsesse:o) Gratulerer med gevinsten:o)
Mine var også bestemte på hvor de ville ligge. Det er noe spes. med den første senga:o)
Ønsker deg en flott kveld.
Klem fra Solveig

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så nydelig veggord, var innmari søtt med rosa da. ♥

Og flotte bilder du har laget. :)

Nattaklem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Har noe til deg inne på bloggen min, les nøye ! ;)

Klem ♥

Monica sa...

Hei på deg.
Tusen takk for hilsen på bloggen min, koselig at du la igjen et spor slik at jeg kunne finne deg :)

Ønsker deg en riktig god helg.

Therese fra huset med de rare i sa...

Så fint det ble!! Er så koselige med slike veggord!! :)

Ha en fin søndag!!

AG sa...

Så koselig det ble med ny wall sticker:) Morsomme bilder, koselig når man lager noe ikke så mange andre har.
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem AG