mandag 26. oktober 2009

Del 4 - Det går da framover


Det hemmelige prosjektet mitt ble satt på vent i helga, da det plutselig dukka opp sånn cirka 18 kubikk med ved på tunet. Men nå er veden stabla/stappa inn i vedskålen og det er fyr i ovnen, så nå kan jeg gå i gang med dette prosjektet igjen. De fleste sprekkene er nå en saga blott, og jeg er i gang med å pusse opp møbler som etterhvert skal inn på dette rommet. Det aller meste som havner der er det som allerede er i hus, sånne ting som har stått bortgjemt eller innerst i skap. Men bittelitt nytt blir det, først og fremst i form av tekstiler, som jeg av en eller annen grunn ikke har noe overskuddslager av... Så nå i kveld ble nytt trekk til en sofa bestilt, i beige for å holde rommet lyst.

I dag har jeg fått pusset et av møblene som skal få være med på dette prosjektet, i løpet av kvelden er planen å få vaska vekk pussestøv så jeg kan begynne å male i morgen. Etter min beregning er det fire, muligens fem stk møbler som skal males, så jeg tror jeg har nok å gjøre. Er heldigvis ikke alt av dette som er like vanskelig, men det må jo gjøres. Og jeg gleder meg, synes det er så gøy å se det gamle håpløse bli forvandlet.

Ingen kommentarer: