søndag 7. september 2008

Rosashopping på lavprisbudsjett


Vesla er ikke så bitteliten lenger og har vokst fra klærne sine. Hun har arva en hel masse, men likevel måtte det supplementeres med noe nytt. Og hva passer vel bedre til en liten perfekt frøken enn denne bodyen?


Ettersom vesla ikke er bitteliten lengre, skal hun selvfølgelig spise maten sin helt sjøl. Dette byr på en hel del søl og griseri, men det hører med. Men for å prøve å begrense dette litt, har hun nå fått en helt egen spisebrikke, i lettvaskelig plast, som hun skal få lov til å grise ned, helt sjøl...



Sånn går det når man skal lære å spise på egenhånd... Men nå er mamma utstyrt med smekke med lange ermer og plastspisebrikke, så nå skal det bli saker!


I løpet av natta har jeg prøvd å forvandle denne vindusramma som jeg fant i garasjen til et originalt og stilig innslag i spisestua, men om dette lykkes gjenstår å se. Med litt mer pynt rundt tror jeg kanskje det kan bli bra. Jeg var på loppemarked i går og investerte i ei korg til hele ti kroner. Den var malt i en mystisk, sykelig grønnblå farge, men nå står den til tørk i kjelleren. Det er etterhvert meningen at den skal få huse frukten som ligger og slenger nederst i hjørnet på bildet...

Forhåpentligvis blir jeg ferdig med dette i løpet av kvelden, men det gjenstår å se...

3 kommentarer:

sandra sa...

så stilig med ramme da:) min veslepjokk har også sølt endel i fjese med maten idag:) morsomt!!!

elisabeth sa...

Den bodyen var jo bare herlig, og det var jo piken også:)

by Siv sa...

Heihei
Så fantastisk flott ramme!!! Slik fikk jeg også lyst på... hmmm kanskje jeg tar en hermings :)
Nydelig jente, kjenner meg så igjen med det å spise selv. Har blitt en del gulvvask...
*Siv*