tirsdag 9. september 2008

Rammeprosjektet er ferdig!

Endelig er rammeprosjektet mitt ferdig! Etter å ha båret rundt på vindusramma hele helga var det godt å kunne sette den fra seg! Egentlig mente jeg at jeg var ferdig med den på søndag, men i løpet av natt til mandag hadde jeg ombestemt meg og var ikke ferdig likevel... Ble veldig fint med bilder av Emilie, men ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Og dermed var det i gang igjen! Denne gangen putta jeg inn noen svart-hvitt bilder jeg har tatt litt rundt omkring, og nå ble omtrent som jeg hadde håpet!


Korga kjøpte jeg på loppemarked i helga for den nette sum av ti kroner. Den var malt i en sjukelig blå-grå-grønn institusjonsaktig farge, men med et par malingsstrøk ble den mye bedre! Hva jeg skal putte oppi er foreløbig uvisst, men den fyller seg nok alltids opp med rusk og rask på mystisk vis...

4 kommentarer:

innendørs sa...

vel utført rammeprosjekt! Det ble knallstilig:)og kurven var da absolutt verdt 10 kr.. spiste opp frukten før den tørket ferdig kanskje?! hehe:) Ha en deilig dag!!:)

Berit sa...

Vindusramme ble super med bilder av "utsikt" !

Ha en fin dag!

by Siv sa...

Nice nice nice, syns det ble kjempekult!!!
*Siv*

Lykkehuset sa...

Så hyggelig at du ble med på konkurransen. Da fant jeg deg også:) Så utrolig lekkert bordet ble!!! Har du malt på skriften selv, eller kjøpt sjablonger? Kan jeg spørre hvor?? Nice!