onsdag 2. juni 2010

Kjøkkenet enda litt mer ferdig


Selv om kjøkkenet går for å være ferdig oppusset er det stadig litt som står igjen. Å få opp hyller i hjørnet over komfyren har lenge vært et av disse prosjektene. Men nå har hylla kommet på plass, og den har blitt tatt i bruk. Godt å få litt mer lagerplass.


Her går det i gjenbruk, som det bruker å gjøre her i huset. Hylleknekten har pappa laget til meg, de har vært brukt før på kjøkkenet, men på disse hyllene er de satt oppned. Hadde jeg satt dem rett vei hadde jeg neppe nådd opp til hyllene...


Det mangler fortsatt litt dill og dall, men jeg har ikke vært i dillehumør på ei stund. Men det vender nok tilbake, og da skal det dilles, fotograferes og blogges! Om det stadig tilbakevendende temaet; pynting av hyller...


Og skal mamma ta bilder av kjøkkenet sitt, så må jo også Emilies kjøkken foreviges! Og kokken stiller gladelig opp til en fotoseanse.

Må bare legge til at jeg fortsatt har vintergardiner oppe ettersom jeg til stadighet utsetter å sy meg nye. Har ikke vært i "krangle med symaskinhumør", dette humøret er noe jeg egentlig ikke har stor tro på at kommer til å vende tilbake...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjøkkenet blir kjempe fint. Så lurt med en hylle over ovnen.
Klem Igi

SjarmogKaos sa...

Utrolig smart med en hyllen! Ble kjempefint!

Ruter & Hjerter sa...

Du gjør en god jobb med kjøkkenet:) Det er lenge sia jeg har gjort noe der føler jeg.. Litt nye tekstiler i ny og ne men thats it! gøy å dse forandring hos andre:)