tirsdag 18. mai 2010

Tidspress og BURSDAGSHATTER


Etter vel overstått 17. mai, med dertilhørende småstress og "i siste liten løsninger" er vi enda ikke ferdig med småstress og lignende her i huset. Til helga er det en enda større merkedag som står på kalenderen; Emilies 3 års dag!


Og ettersom jeg har skrytt både i øst og vest om mitt nyoppussede kjøkken er det kanskje på tide å få gjort ferdig dette? Og det tidligere omtalte hemmelige prosjektet mitt skal også ferdigstilles. Verandaen skal vaskes og ordnes litt. Og så videre, og så videre... Kaker skal bakes og huset skal vaskes. Men det aller viktigste er ordnet, Emilie har nemmelig ett stort ønske til bursdagen sin: BURSDAGSHATT!!! Og det er ordnet! Så jeg er godt i gang...


Kanskje like greit at jeg har satt meg sjøl litt under press med skryt om nyoppussede rom, nå må de gjøres ferdig! Vil jo ikke ta nederlaget med å be huset fullt av folk og så måtte innrømme at det nok ikke var like ferdig likevel... Så nå skal det sages, hamres, males og fikses resten av uka! Men bursdag blir det, med eller uten 100% ferdig kjøkken. Skulle kjøkkenet slå feil ut har vi da BURSDAGSHATTER å avlede oppmerksomheten med!

7 kommentarer:

lillelise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kjeruben sa...

Hi hi, lurer på kor store hattar eg måtte hatt for å avlede oppmerksomheten her heime?!?... her snakkar vi ikkje småtteri nei! Hi hi!
Gledar meg i alle fall til å sjå ditt ferdige resultat!
:o)

Synnøve sa...

Så flink du er som skal ferdig stille opppussing til bursdagen.
Lykke til som hattemaker til lille Emilie:)) Og ønsker bursdagsbarnet er kjempefin bursdag:))
Klem

Lillians Tanker sa...

Takk, ja det er veldig spennede med noen nye prosjekter, men tiden strekekr ikke alltid til. Så nydelig det var på bordet, med hvitveisen. Synes det er så vårlig å ta inn hvitveis nå...

Ha en fin kveld:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ja det går i et for tiden.. Sander blir 5 år på tirsdag.. å vi skal feire på mandag og tirsdag.. så helgen blir nok en bake å pynte helg!! :)

Ha en flott kveld videre :)
Klem

FlorasFrue sa...

Hei! Jeg tittet inn her og må legge igjen et lite spor:)
Kjenner igjen følelsen av å ikke bli helt ferdig med det siste - men da er det jo supert med en bursdag så det blir litt press på å ta det siste :)

Så herlig å klare å finne akkurat det bursdagsbarnet ville ha- hatter, det blir nok veldig bra.

Lykke til med feiring, snekring osv, så gleder jeg meg til å se bilder av kjøkkenet.

Ønsker deg en fin helg!
Kjersti

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:)
Flere som har prosjekter på gang ser jeg:)
Blir nok flott når det blir ferdig, gleder meg til å se:)
Ha en fin helg:)

Klem, Merete