lørdag 20. september 2008

Og vips - helt forandret stue!

I løpet av natta har jeg fått lagt opp og hengt opp nye gardiner her. De jeg hadde fra før var veldig sommerlige, tynne gjennomsiktige og hvite... Ikke særlig lunt og godt, men veldig sommerlig og friskt. Men nå har de nye kommet opp! Stua ble helt forandret med en gang. Er ikke så mye som skal til.
At jeg ble litt uvenner med symaskina til mamma, som har bodd hos meg det siste halvannet året, skal jeg ikke skrive noe om nå.. Vi ble til slutt venner igjen, og gardinene ble lagt opp med en aldeles nydelig søm....


Måtte prøve litt annet med bildeplasseringen her, men ble ikke helt fornøyd... Får se om neste innlegg blir som jeg vil..?

2 kommentarer:

ENGEL sa...

synes det var fint jeg!god helg!

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Tusen takk for koselige hilsninger i min blogg!:)
gardinene dine var flotte!
Stuen din var også knallfin!

Ønsker deg en riktig fin søndag!
Klem fra chatrine:)