torsdag 9. september 2010

"Bokhyllebutikken"


Nå er det bare å innse at sommeren er over for denne gang. Og så jeg som ikke rakk over alt jeg skulle ha gjort i sommer! Men men, sånn er det vel med flere tenker jeg. Og ettersom jeg ikke rakk alt i sommer, har jeg ganske mye å fylle høsten med!


Trenger neppe å sette meg til å kjede meg, for lista over prosjekter som skulle vært utført er lang... Bare for å nevne det som har med interiør å gjøre; en kommode til soverommet skal finnes og antagelig males. Stua trenger en bokhylle som også må jaktes opp og helt sikkert males før den blir godkjent og tatt i bruk. Også på rommet til Emilie skal det etterhvert inn ei bokhylle til ting og tang. Noe av møblene på stua skal med tid og stunder få møte malekosten og tilpasses resten av rommet. Og for ikke å nevne at halve stua fortsatt ikke er ferdig oppusset, sjøl om jeg har malt taket og nesten er ferdig med å male taklistene... Så arbeidsledig blir jeg ikke med det første!


Jeg og Emilie har alt starta jakten på møbler, jeg har vært innom Ting og tøy på Gjøvik et par ganger uten å finne noe. Men i dag hadde jeg med meg eksperten, trygt forvart i barnesetet, men "bokhyllebutikken" var stengt..... Stor sorg i baksetet, og mamma måtte love ut en ny tur til "bokhyllebutikken".


Ettersom jeg har et nyttårsforsett som jeg prøver å overholde med å ikke kjøpe nytt når jeg kan finne brukt, så har jeg en liten plan om en rundt på bruktbutikkene både på Gjøvik og Lillehammer i løpet av helga. Så da får jeg håpe eksperten som ble så skuffa i dag blir litt blidere og at vi finner bokhylle.

5 kommentarer:

Datt sa...

Ah, er det ikke deilig å ikke bli arbeidsledig...? Hihi, jeg kjenner meg igjen, mange rom her som trenger litt kjærlighet, men jeg tar det ikke før jeg føler for det, og det er ikke akkurat nå! :P

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Du blir ikkje arbeidsledig nei☺ Og då er vi to..prosjekta tar ingen ende..☺
Lykke til med jakta!!

Klem M♥

Kjolesnekkern sa...

Å ja, slik er det nok for mange av oss.Men høst er jo ksoelig innepusletid også, så lykke til! Klem

Synnøve sa...

Du blir ikke arbeidsledig med det første du heller:)
Kjenner meg godt igjen,har mange prosjekter som skal gjennomføres.
Håper dere finner bokhylle i helga.
Ønsker deg ei fin helg
Klem

Jenta på Laug sa...

Koslege bilete:)
Du spurte om kransane på sida mi: Har ganske enkelt tatt nokon få tyttebærlyng sammen 2-3stk, surra vikletråd rundt og lagt ein ny bunt nedenfor å surra.osv..Har ikkje ståltråd i midten,men du kan sikkert gjera det slik også,men om du ikkje skal lage den så stor er det ikkje nødvendig!
Ha ein flott kveld:)