torsdag 19. august 2010

Nattbord


Nattbord er noe som har stått på ønskeliste lenge, men å finne noe som passer viser seg å være vanskelig. Som vanlig er lista med kriterier lang og innviklet, passe høyt men ikke for høyt. Helst med skuff øverst og gjerne skap under. Og så vil jeg gjerne ha to like, og for å opprettholde nyttårsforsettene mine må det være brukt...


Mens jeg leser annonser på finn og titter i bruktbutikker har jeg hatt et bord ved senga, men dette er for høyt. Ettersom Emilie rett som det er vil sove i senga mi om natta og jeg sjelden er i modus til forhandlinger klokka halv fire om morgenen, må jeg ha et jeg ikke skaller hodet i også når Emilie presser mamma utover sengekanten...


Så fyrverkerikassa ble flyttet fra vinterhagen og opp på soverommet, og dermed løste jeg også oppbevaringsproblemet med interiørbladene mine også!

Og jeg ble også riktig så fornøyd med resultatet. Passet godt inn der, i allefall inntil videre, for jakta på to like nattbord som innehar alle de ønskede kriteriene fortsetter!

9 kommentarer:

Torill sa...

Så koseleg soverom, iallefall det du viste her. Ei fin løysing fram til du finn nattborda du er på jakt etter :-) Grå vegg og lilla lyng er vakkert ilag.

Sommerhuset i bakken sa...

Skjønner godt at du er fornøyd med den nattbordløsningen der. Det ble jo superfint ;-)

Hilsen fra
HG

Barbros lille verden sa...

kjempefint!! både praktisk og lekkert :) du er kreativ!
nattaklem fra Barbro

Anonym sa...

Det ble kjempe fint! Lurt å bruke en kasse som nattbord.
Klem Igi

Synnøve sa...

Kjempefin løsning med kassen ved senga.
Fine bilder.
Klem

Siljes Hobbyrom sa...

Dette var kjempestilig! Tror ikke jeg ville byttet det ut ;))

La meg til som følger her :)

Ønsker deg ei super helg!
Klem Silje

Unknown sa...

Sååååå nydelig!! Det er akkurat noe slikt jeg ønsker meg også, bare litt høyere og gjerne med en hylle;) Akkurat som hos deg, så er lista med kriterier lang! Og det skal helst være brukt;)

Liftgardinene er helt brukbare, men selve stanga er 2 delt, så den kan bli litt "lørven". Men den er det jo ingen sak å bytte i en litt mer solid og hel stang;) Stoffet er ikke for tynt heller:) Jeg er fornøyd ihvertfall.

Klem:)

salige lavendel sa...

Jeg er også på nattbord-jakt...Synes dette ble kjempetøfft og tror faktisk jeg vil bruke ideen din. Håper jeg finner to kasser hos bruktbutikkene her i Mandal. Jeg har et fint stempelsett (alfabet) og en bokstavsjablong som nok kan brukes til å få skrevet litt poesi på kassen. Takk for ideen =)

Home By Virginia sa...

Heisann ☺

Stilig nattbord... ♥ Sånne kasser er så flotte å kan brukes til så mangt... ;)

*God Helg*

Klemmer fra MV ♥