fredag 10. juli 2009

Utfordring og awarder


For en stund siden fikk jeg disse utrolig hyggelige awardene fra Cecilie med bloggen Den blå halvkule, en kjempekoselig blogg! Tusen takk!


Fire ting jeg har gjort i dag:
Vært på Lillehammer og henta superfine barnehagebilder av vesla, vaska kjøkkenet, sett på barne tv med lillemor og fått rydda opp litt ute. En veldig produktiv dag...

Fire ting på min "to-do" list: Gjøre ferdig lekehuset til Emilie, litt oppfriskning på kjøkkenet, bli ferdig med både vindfanget og gangen oppe, samt konstant krigføring mot klesvask.

Fire "guilty pleasures": Sjokolade, tv`n, internett (som bruker å ta alt for mye tid) og generell latskap...

Fire tilfeldige og rare fakta om meg: Jeg er utrolig glad i is og sjokolade, jeg synes det er bedre å sove på sofaen enn i senga, elsker krim og liker joggedress mye bedre enn "pene" klær.


For tida tøffer Mjøsas hvite svane "rett" nedenfor husveggene her, sjøl om været ikke er helt på topp, så er dette et sikkert sommertegn!

1 kommentar:

Nostalgia sa...

Grattis med award !
Morsomt å lese svarene på slike utfordringer :-) Blir kjent med dem bak bloggen på den måten.

Ønsker deg en deilig helg !
Klem, Nostalgia