tirsdag 7. oktober 2008

Delvis oppusset spisestue


Spisestua er nå sånn litt under halvferdig, det vil si at de to skapene er malt, og tre av seks stoler er grunnet og har fått et strøk med maling. Akkurat nå ser de helt forferdelige ut, men jeg har et håp om at dette retter seg med et par malingsstrøk til. Så i mellomtida viser jeg noen bilder av det som er ferdig malt, på plass og pyntet...


Da skapet ble hvitt viste det seg at denne bildeveggen ble feil, den passer ikke helt inn lenger synes jeg. Så der vil det etterhvert bli noen forandringer.



Det ser ut til at Emilie har fått ørebetennelse, så jeg har funnet fram nummeret til legevakta i tilfelle hun våkner med vonde ører igjen i natt, og jeg har slått fra meg planene om å male noe mer i kveld. Frisk lillemor er mye viktigere enn nymalte stoler!

5 kommentarer:

Lisemoren sa...

Hei. Så fine bilder du har på bloggen din.Jeg likte særlig godt bildet til bestevenninnen din som skulle gifte seg. Det var så nydelig og veldig omtenksomt. Jeg ble litt nysgjerrig på bloggen din da jeg så at vi har så likt bloggnavn.Jeg er ny, dette er første gang jeg legger igjen en kommentar til noen, har akkurat lært hvordan. Skal følge med på hvordan det går med spisestuen din, syns det så veldig fint ut.
Hilsen lisemoren

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Her har jeg ikke vært før:) Så flott blogg du har! Skapet ble kjempe-fint! Litt hvit maling gjør alltid underverker!

Jeg linker:)
Klem Anette

ENGEL sa...

gleder meg til å se hele spisestuen ferdig,kommer nemlig til å bli finfint!!!ikke morro med ørebetennelse nei,det vet jeg alt om da prinsessa mi har vært ille plaget med det!god bedring!

by Siv sa...

Så utrolig flott bilder :)
Og kjempeflotte møbler, trenger selv men ikke så lett å finne på loppiser...
God bedring til din datter, sitter her med et vondt øre selv, buhuuu
*Siv*

NUSSE sa...

For en nydelig skjenk! Ønsker meg noe lignende :-) Du har kjempefin stil!