onsdag 6. oktober 2010

Når anledningen byr seg....


....får jeg passe på å vise kjøkkenet også! Er ikke hver dag det er i en tilstand som kan fotograferes og vises fram! Stort sett er det ikke motbydelig rotete, der hører sjeldenhetene til, men det normale kjøkkenkaoset hersker som regel. En bunke med papirer her, litt oppvask der for ikke å glemme togbane, dukker og tråtraktorer... Kjøkkenet er i høyeste grad et bruksrom her i huset!


Ble kjempefornøyd med oppussingen her. Gjenbruk på sitt beste, alle skapene er de som var på kjøkkenet før - nå i nymalt drakt. Ser ikke vitsen i å bruke masse penger jeg ikke har på nytt kjøkken nå, om noen få år er det modent for oppussing igjen. Et par av skapdørene har alt fått sitt første hakk, og flere skal det vel bli... Kan like godt vente med den store oppussingen til tråtraktorene har flyttet ut...

Nyt synet, det kan hende det blir ei stund før neste oversiktsbilde fra kjøkkenet dukker opp her :)

12 kommentarer:

Fru Rosas Hjem sa...

Fint og koslig kjøkken du har:)) Er det noe jeg savner i huset mitt så er det et nytt og større kjøkken...med 4 unger så blir det litt trangt om plassen når vi stuer oss sammen rundt kjøkkenbordet og kjøkkente er på 10kvm:))

Men en dag blir det nok et større kjøkken...må bare ta tiden til hjelp og være tolmodig og vente:)

Du er ihvertfall heldig som har det kjøkkenet du har:))

Gammel stil sa...

Er dette kjøkkenet ditt? NYDELIG!! Helt fantastisk!! Så heldig du er:) Og så flink!

Klem:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint kjøkken☺
Har nett pussa opp vårt kjøkken og-innlegg i dag!
Herleg å ha eit reint og ryddig kjøkken-for ein gang skyld☺

Klem M♥

Merethe sa...

så koselig (og strøkent) kjøkken du har! :) Her blir også vårt kjøkken brukt mye, fra morgen til kveld ligger det tegnepapir, papirdukker og lego oppå der :) Men det er det som er med til å gjøre det til et hjem, er det ikke? :) Nå skal jeg kikke vidre på bloggen din, så veldig koselig ut :)

God kveld!

-merethe-

MissMette sa...

Kjempekoselig kjøkken, og enig med deg – det trenger ikke å koste så mye! Like flott å male :) lyst og lekkert… Likte også veldig godt flisene over benken. Ønsker deg en flott torsdag, klem fra Mette

Solveig sa...

Kjempeflott! Så spennende å bruke det en har - sånt har jeg skikkelig sansen for! Synes også det blir mye mer koselig:o)
Enig med deg; hadde ventet med dyrere løsning til barna blir større. Greit å ha en plass en kan leve som det passer seg med små barn:o)
Ønsker deg en flott torsdag.
klem fra Solevig

LYKKEBO sa...

Kjempe flott kjøkken! Hehe..og må smile litt..godt å høre det er andre og så ikke har det "bloggbart" hele tiden;)

God helg:)

Anonym sa...

Veldig koselig kjøkken du har! Koselig farge på kjøkkengulvet. skjønner godt at du vil vente med en stor oppussing til de små er større. Klem Igi

Sommerhuset i bakken sa...

For et flott kjøkken du har. Det var kjempefint! Der er det nok gøy å lage mat ;-)

Ha en riktig god helg!

Datt sa...

Litt kaos hører jo kjøkkenet til, men det var pinadø fint i denne tilstanden altså!! ;)

Tove `blogg verden sa...

Kjempe koselig kjøkken!! Så fint med hyller på veggen istedet for masse skap: )
Klem Tove

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar! :)

Kjempefint kjøkken! Og ingen vits i å kjøpe helt nytt når det er så bra at det bare kunne fornyes litt for å se så pent ut.

Jeg har nytt kjøkken og små barn, men her var det liksom ikke mye vits i å fikse litt, for det kunne aldri bli bra. Men jeg var 100% klar på at jeg skulle ha IKEA kjøkken, rett og slett fordi at om uhellet er ute (med et kjempesmell) er det bare å kjøpe en ny dør på IKEA. Jeg måtte benytte meg av det "trikset" en gang i min forrige bolig. Å kjøpe en ny dør i ny og ne kan man leve med! ;)

Klem