mandag 13. september 2010

Oppdatering nyttårsforsett


Årets nyttårsforsett gikk ut på at jeg ikke skulle kjøpe nye ting når det var anledning til å kjøpe brukt. Og så langt har det gått bra, det har blitt kjøpt lite, men det kan ha sammenheng med det faktum at jeg har vært kronisk blakk i år og... Men jeg har blitt ganske flink til å vurdere om jeg faktisk trenger nye ting, og flink til å gå i bruktbutikker. Det meste som har kommet i hus det siste året er enten kjøpt brukt eller arvet/fått. En god del sånn småstæsj har også blitt laget sjøl. Alt på bildene over er sjøllaget. Litt tilfeldig at det har havnet samlet på knaggrekka. Tror jeg skal klare å "holde ut" året, og det er slett ikke umulig at jeg tar med meg denne filosofien videre!

5 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei :)
Så vakre bilder og aå mange fine detaljer :)
Og ikke minst så flink du er som klarer å holde opp å kjøpe noe :) FLINKIS :)

Ha en flott Mandag!
Klem fra Solveig

Torill sa...

Trur aldri eg har høyrt nokon snakke om nyttårsfortsetta sine i september. Bra jobba! Kronisk blakk er eg vel ikkje, men eg har ikkje pengar til overs når det som er meir nødvendig enn interiør (altså det meste) er betalt. Synest brukt og arva er ein kjempefin ting. Vi har ein bruktbutikk her i bygda, men han er dyrare enn om ein kjøp nytt så då er vi like langt. Nokre byar har slik miljøstasjon kor ein kan levere frå seg ting og ta ting ein treng, heilt gratis. Det skulle alle kommuner hatt.

Veldig søtt og fint det du har laga forresten ;-)

Lykkeliten sa...

Et lurt nyttårsforsett synes jeg.

Klem Lykkeliten

Alven sa...

Hei :-)

Så flink du har vært som har klart å holde nyttårsforsettet ditt :-) Elsker gjenbruk selv :-)Laget noen skilt av drivved tidligere i vår også og flere skal det bli :-) Synes det er så dekorativt :-)

Ha en fin dag :-) I regnet....

Datt sa...

Så flink du da!! :D Selv burde jeg hatt forsett om å unngå brukbutikker, legger igjen alt for mye penger der... :P