søndag 18. april 2010

Award


For ei stund siden fikk jeg denne flotte awarden fra Cecilie med den flotte bloggen Litt shabby, litt slitt og bare mitt. Tusen takk!!

Med denne bloggen følger "utfordringen" om å fortelle sju interessante ting om deg selv, og så gi awarden videre til sju andre flotte blogger.
Nå spørs det om jeg har sju interessante ting å fortelle om meg selv, men jeg skal gjøre et tappert forsøk:
1. Jeg er utdannet interiørkonsulent ved Oppland Interiørskole. I tillegg har jeg også en bachelorgrad innen reiseliv.
2. Når det gjelder klær er jeg helt håpløs, trives best i jeans og genser/t-skjorte. Føler meg utkledd med mer pyntede klær, men drømmer til tider om en mer spennenede garderobe.
3. Jeg har alt for mange planer, og går i gang med alt for mange prosjekter, som ikke alltid blir ferdige...
4. Er ikke noen gourmet-kokk, et middagsmåltid uten toroprodukter er avansert middag her i huset.
5. Jeg har et rom som ikke har blitt vist på bloggen min, rett og slett fordi det er alt for rotete til å vise fram. Det har det velklingende navnet "roterommet", noen som det virkelig lever opp til.
6. Jeg må nok innrømme at jeg er litt harry, i den grad det er harry å like biler og countrymusikk....
7. Pastellfarger er noe jeg ikke helt har fått taket på før, men nå i den seinere tida har jeg tatt meg selv i å like disse, vel og merke de "støvete" nyansene av pastellfargene.

Hmmm... ble sju ting om meg selv, men om det ble sju interessante ting er en helt annen historie. De sju bloggene jeg vil gi denne awarden videre til er:
Hvit romantikk
Klabb og datt
Ruter & hjerter
Landlige hjem
Mias Interiør
Drømmer på landet

5 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer masse med herlig Award!!ஜ
Velfortjent!!ஜ
Så gøy!ஜ Tuusen takk for at du vil gi denne til meg :)
Og takk for koselig hilsen hos meg!!ஜ Ønsker deg en flott ny uke!ஜ
Klem fra meg
Anki

LYKKEBO sa...

Grattis med award!
Riktig god ny uke til deg:)
Klem

Ruter & Hjerter sa...

Tusen takk for AWARD! jeg skal prøve mitt beste å gi den viderer:) må ha litt tid!

Datt sa...

Åh, tuuuusen takk, nå ble jeg kjempeglad!! Og jeg lo godt av punkt nr 7, kjenner meg igjen FULLSTENDIG i den! :P

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer med award, denne fortjener du ! ♥ Så utrolig koselig at du ville gi en videre til meg, det setter jeg veldig stor pris på ! :)

Ønsker deg en herlig tirsdag videre, nyt dagen ! ♥

God klem fra Anette :)