onsdag 4. november 2009

Ikke helt etter planen

Først vil jeg bare takke for alle de hyggelige kommentarene! Så koselig at noen stikker innom bloggen min!
De siste dagene har ikke ting gått som planlagt her i huset, iallefall når det gjelder det hemmelige prosjektet mitt. En stol som jeg hadde ment å ta i bruk viser seg å være i så dårlig forfatning at den får få lov til å tilbringe sine siste levedager i garasjen i fred og ro. Jeg hadde også ment å fikse ei hylle til dette rommet, men alt jeg har å lage hylle av viser seg å være for smalt eller for kort.


Så da har det bare vært å smøre seg med tålmodighet og få ordna noen småting i stedet. Noe småtteri til dette prosjektet skal straks få seg en runde med spraylakk, mens noe skal syes i løpet av kvelden/natta/morgendagen.


Ellers så har det blitt fiksa litt ellers i huset de siste dagene. bare sånn småtteri som litt lys, et par planter og litt dill og dall. Fatet på bildene over har fått litt ny pynt. Og det er vel stort sett dette fatet som i skrivende stund er såpass ryddig og i orden at det kan vises bilder av...

I løpet av kvelden skal det forhåpentligvis bli ferdigstilt noen flere småprosjekter, som jeg da kommer tilbake til

Ingen kommentarer: