tirsdag 8. september 2009

Før:


Et av de pågående prosjektene her er ei slik kasse/blomsterpotte fra Ikea. I skrivende stund har den akkurat fått strøk nr 2 med hvitmaling. Meningen er å ha den på kjøkkenbenken for å samle sammen sånne ting som ikke akkurat er så pene å se på, men som nesten må være litt lett for hånden, som såpeflasker og sånt. Søsteren min kjøpte den med fra Ikea, i håp om at jeg "som er så krativ kunne finne på no kult med den". Tom for ideer, bortsett fra hvitmaling, så det spørs om hun får rett....

Oppdatering følger bare krativiteten vender tilbake!

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Lykke til med oppussingen av kassa! Er sikker på at du får den kjempefin når kreativiteten kommer tilbake! Tvi tvi!

Ønsker deg en fin uke!

Klem, cecilie

Christine Louise sa...

Så spennende da :)

Klem

meaningmoon sa...

wow der fikk jeg meg et viktig ærend til ikea imårå!!!:) Lykke til!

M sa...

Håndtak av hyssing kanskje, og noen ord som krydder og oljer...eller no`...Jeg skal jammen kjøpe en slik til kjøkkenet mitt også....den er jo ikke så veldig stor?
Klem,M