søndag 28. november 2010

Drivvedprosjekt

I helga fikk jeg endelig gjennomført noen prosjekter jeg har hatt på vent ei god stund. Et av disse er denne knaggrekka. I sommer var jeg, Emilie og søstra mi på tur langs Mjøsstranda, og da ble denne drivvedbiten med hjem. Den har nå fått fast bosted på soverommet som knaggrekke.


Synes dette ble fint jeg! Et lunt, røft og naturlig innslag!


Og ikke kostet den meg noe heller, drivveden fant jeg på stranda og knottene var overskudd fra et annet prosjekt.

Den lille tavla er også sjøllaga, ei billig bilderamme fra bruktbutikken og en finerbit malt med tavlemaling som har fått naturhyssing oppheng. Enkelt og greit!


Soverommet var igrunnen ferdig oppusset, men i dette hjørnet sto det en idiotisk innebygd sittebenk som aldri ble brukt. Den fikk reisepass og ligger nå i biter i garasjen. Sånn så hjørnet på soverommet ut etter en liten time med hammer og brekkjern. Ble mye bedre med sånn ble etter noen få timer med litt maling og kreativitet. Mangler bare en kommode her så skal jeg si meg ferdig!

9 kommentarer:

Engler, ull og lavendel sa...

For en flott og kreativ knaggrekke.
Ønsker deg en strålende førjulstid.

Klem fra meg

På landet sa...

Så fint det ble, likte den :)

Klem.

Anonym sa...

Det ble en vakker knagg! Kreativt!!
Klem Igi

Hos Farmor sa...

Kjempefin knaggrekke og innmari fin farge på veggen - den likte jeg :)
Klem Martemora

Manne's hverdag sa...

Den ble ordentlig fin altså!!!

Utrolig hva man kan bruke - kun fantasien som setter grenser.

Nydelig blåfarge på soverommet ditt!!!

Ha en koselig adventstid!!!

Hilsen
Marianne

Datt sa...

Sååå kul altså! Likte den mot fargen på veggen jeg! :)

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Kjempetøft! Hylla blei kjempelekker der på veggen!
Ha en flott helg
Klem Janne Merethe

Anonym sa...

Flotte blogg du har...
Og utruligt fine den grå fargen på soverommet..vil du ut med koden på den??

Bente..:)

Annie sa...

bijoux de sac louis vuitton
boucle chanel
boucle juicy
boucle louis vuitton
boucle tiffany
boucle vivienne
bracelet chanel
bracelet juicy
bracelet louis vuitton
bracelet tiffany
collier chanel
collier juicy
collier tiffany
collier vivienne
main bracelet chanel
porte cles chanel
porte cles louis vuitton