tirsdag 31. august 2010

Et sommerprosjekt


Et av prosjektene jeg har hatt i sommer har vært å friske opp litt på verandaen, sånn på lang sikt er det meninga å bygge ut verandaen til godt over dobbelt størrelse. Men ettersom dette er et prosjekt med oppstartsdato "en vakker dag", så ble planene å gjøre det beste ut av det som er mens vi venter på denne vakre dagen.


I sommer kom jeg over ei tvilsom bøtte med beis i kjelleren, den har stått innerst i en mørk krok siden før vi tok over huset her, men noen sjangser må man bare ta. Og helt plutselig en dag var jeg i gang med å male rekkverket på verandaen med denne tvilsomme beisen.

Men resultatet ble ikke så ille, hvitt og fint, men det spørs hvor godt beisen holder da...


Verandaen ble mye finere! Og mye mer brukt enn den har vært før. Og mens vi venter på den vakre dagen som er oppstartsdatoen for resten av verandaprosjektet, koser vi oss på den verandaen vi alt har. Hvis været tillater det da.....

2 kommentarer:

Nooria sa...

Det gjelder å nyte livet nå, i dag, med en gang ja :-). Jeg synes det så riktig fint ut. Langsiktige planer om hvordan det egentlig skal bli kjenner jeg til :-).

Alven sa...

Hei :-)

Så fint rekkverket ble :-) Her i huset er det slik at skal man få gjort noe eller få fortgang i noe må man gjøre det selv :-( Men alt klarer man jo ikke...her skulle alle vinduer og dører males hvite utvendig i sommer....men de er desverre fremdeles brune :-( Ja ja..Godt man har noen mål for neste sommer også :-) hehe :-)

Ha en flott uke :-)

Klem